středa 24. září 2014

BOWL...

...mezi mé oblíbené doplňky do bytu patří všelijaké hrnečky a misky, baví mě střídat je podle nálady a podle toho, co si do nich nandám ;-). Jakmile někde zahlédnu zajímavý hrneček nebo mističku, těžko odolávám, a tak jich mám doma o něco víc, než je potřeba. Tuhle mističku mám po své babičce. Vlastně ani nevím přesně, proč se mi tolik líbí. Asi proto, že mám ráda modrou barvu a proužky, že je to památka na babičku a možná i proto, že má vespodu napsáno "MADE IN CZECH REPUBLIC"...



2 komentáře:

  1. Mistička je moc hezká.... a ten vlněný pléd ... nádhera! A s tím nákupem hrnečků a misek ti rozumím, taky nikdy nedokážu v obchodě odolat a doma je pak nemám kam dávat. Hezký zbytek neděle, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, pléd pletla přítelova mamka a má můj velký obdiv, protože já tohle neumím. Budu tedy tlumočit pochvalu dál ;-). Jedinou jeho nevýhodou je, že trochu kouše a nemůže se pod něj člověk zachumlat třeba jen v lehkém pyžámku ;-). No a s miskami a hrnky asi nebudu mít nikdy klid - pořád někde narážím na další ještě neobjevené a krásné :-D. Moc děkuju za milou návštěvu!

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.