středa 14. ledna 2015

BRICKLETS...

...plán vyzkoušet si tisk barvami na látku ležel v mé hlavě už hezky dlouho. Chtěla jsem nějaké diy-polštářky a vymyslela jsem si na ně motiv cihliček. Původně jsem zamýšlela natisknout cihličky pomocí tiskátka z brambory. Při vánočních nákupech jsem ale náhodou natrefila na cihličkovou šablonu, čímž se mi práce podstatně zjednodušila (s bramborou by to dopadlo nejspíš o hodně hůř). Také bylo mým záměrem zkusit si povlaky na polštářky ušít sama, nakonec mi přišly do cesty už hotové z Jysku a za pár korun, takže na pokusy, dobrý ;-). Co se výsledku týče, jsem snílek, a má očekávání tedy často bývají růžovější než realita, ale dejme tomu ;-)...






4 komentáře:

  1. Polštářky se Ti povedly, krásně vám to doma ladí! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva nápad, a pěkný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju za pochvalu! Vaše látkové výrobky - to je úplně jiná liga ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.