středa 18. března 2015

JUST BECAUSE...

...několik radostí z minulých dnů: rozšíření mé sbírky designových pohlednic, tentokrát od Evi, od které (až se nám vrátí z Thajska) na mě ještě čeká krásný náramek... tvorba (nejen) velikonočních dekorací, které pro změnu čekají na jarní větvičky... a konečně upečení mého prvního domácího chleba, k čemuž jsem se dlouho odhodlávala a úplně zbytečně, protože to bylo jednodušší, než jsem čekala... a takový čerstvý krajíček s máslem a posypaný pažitkou, to je veliká dobrota...






8 komentářů:

  1. Hurá! Chleba vypadá náramně! A pohlednice taky! Ty peříčka jsou strašně pěkný, odkud je máš? L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucko, chleba je hlavně moc dobrý - není to žádný extra recept - klasika - mouka napůl pšeničná, napůl žitná, sušené droždí, voda, kmín, sůl, ocet, cukr, slunečnicová semínka... co Ti budu povídat, když jsi sama na chleby přebornice ;-). A peříčka jsou vystříhaná z ubrousku ;-) - to je zachycený proces mého tvoření :-D
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z ubrousku?? To mě vůbec nenapadlo, to je teda parádní! Zkus někdy ten pain a l'ancienne, jsou to takový bagety (ale z bílý mouky). A až se budeš cítit na kvásek, klidně ti ho nasuším a pošlu:).

      Vymazat
    2. Rustic bagety vypadají fakt dobře, to by myslím šlo ;-), tak moc děkuju za tip! Kváskový chleba je samozřejmě další level, máš svůj kvásek nebo taky od někoho z oběhu? ;-) Až to na mě přijde, dám vědět, moc díky! :-*
      V.

      Vymazat
  3. Verčo, to by mě taky nenapadlo vystřihnout peříčka z ubrousku!! Budu se muset po nějakých ubrouscích poohlédnout. Peříčkové ozdoby se mi vždy líbily, ale to pravé peří mě odrazovalo. S papírovým bych byla o moc víc spokojenější! Moc se těším na konečný výsledek. Hezký týden, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju. Výsledek už je sice vidět na fleru: http://www.fler.cz/zbozi/dekorace-pericka-6128757, ale já ještě čekám na větvičky, které mám slíbené, abych je mohla nafotit na blog (snad to do Velikonoc stihnu). Mě právě překvapilo, když jsem peříčka vystříhala k nalepení, že vypadají dobře i jen tak samotná v mističce. Ubrousky s peříčky (ze kterých jsem vystřihovala já) mají třeba tady: http://www.kupendo.cz/kupendo/eshop/57-1-Ubrousky/161-2-ostatni/5/1196-U388-pirka. Najdeš tu třeba i krásná dřevěná vajíčka, která u mě nebudou chybět ;-). Měj se moc krásně a děkuju za návštěvu!
      V.

      Vymazat
  4. Jé Veru, to je milé! :)) A ty peříčka, ta jsou opravdu parádní.
    Jen co se trošku aklimatizuji, vrhnu se na náramek, abys ho měla doma co nejdřív! Dám vědět mailem, zatím ahoj :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, vítej zpátky!!! Moc se těším nejen na náramek (nespěchej), ale i na Tvé zážitky na blogu!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.