středa 13. května 2015

FIRST MOTIVE...

...můj první nalepený ubrousek byl tento s motivem stromu od Broste, časem jsem s ním polepila kdeco a nejen sobě. Několika lidem už zdobí domov na krabičkách a podtáccích a doufám, že jim dělá stejnou radost jako mně. A protože se zásoba ubrousků pomalu ale jistě ztenčuje, nalepila jsem jeden ještě na kulaté prkénko, které nejčastěji používám jako podnos pod dekorace. Koupila jsem si ho kdysi v Bille s tím, že s ním někdy něco vymyslím. A konečně na něj došlo, bíle jsem ho natřela a ozdobila, jak je mým zvykem ;-). Líbí se mi, že pod nátěrem zůstala vidět struktura dřeva...

...pokud by měl někdo ještě zájem o některý z mých výrobků s tímto motivem (kromě krabiček a podtácků mohu vyrobit podobný podnos, ale mám jen tenký, překližkový, další kulaté prkénko už nemám... i když... nebráním se pokusu o sehnání podobného), může ještě zkusit štěstí v soutěži (do páteční půlnoci) nebo mě kontaktovat mailem (veru.p82@gmail.com)...







2 komentáře:

  1. Jojojo, stromečky od tebe mi dělají ohromnou radost!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* ...a mně zas děláš radost ty ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.