středa 17. června 2015

A LITTLE BIT OF FRESHNESS...

...pořád ještě se zaobírám úklidem. Došlo i na šatní skříň, ve které (když jsem odebrala to, co už nenosím) toho mnoho nezůstalo. Alespoň mám prostor na nějaké nové kousky, které, doufám, brzy přibydou ;-)...

...kromě čerstvého větru v šatníku jsem i tak nějak celkově provětrala náš domov - pořídila jsem si na to nové čisticí prostředky. Původně jsem chtěla začít uklízet víc v přírodním duchu, obejít se bez chemie a vystačit si s několika málo základními produkty. No, až tak úplně se mi to nepovedlo...

...přes kamarádku se ke mně dostaly výrobky od Eurony. Měly by být sice ekologické (neobsahují fosfáty, chlór, formaldehydy, perboráty a nejsou testovány na zvířatech), což je mi sympatické, ale jinak už moc přírodní nejsou, o čemž už tak trochu vypovídá samotná jejich vůně. Abych to uvedla na pravou míru - voní opravdu nádherně, už jsem si stihla vypěstovat závislost, ale předpokládám, že takhle prostě přírodní věci nevoní ;-)...

...na druhou stranu se mi docela podařilo splnit druhý bod svých požadavků, a to mít na úklid jen to nejnutnější (no, i když...) a nejzákladnější. Některé výrobky mají totiž opravdu mnohostranné využití. Pořídila jsem si tedy aviváž a ve stejné vůni parfémové sašetky do skříní, univerzální čisticí prostředek s aktivním kyslíkem (lze použít na různé skvrny i na čištění odpadů), univerzální mycí prostředek (na nábytek, kuchyňské skříňky, podlahy, koupelny, wc) a vůni do vysavače. Po uklizení to u nás opravdu krásně voní a pocit čistého domova to ještě umocní (díky dceři ovšem bohužel ne na dlouho:-D). Kdybych to měla shrnout, musím říct, že se mi s těmito výrobky (a nejen díky té vůni) uklízí tak nějak veseleji...

...a i když to tak asi vypadá, tento článek není zamýšlen jako reklama. "Dealerkou" Eurony jsem se nestala a ani nestanu ;-)...






Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.