čtvrtek 30. července 2015

CALENDAR...

...je zvláštní řešit kalendář v létě, já vím. Ale někdy člověk teprve postupným zkoušením dojde k tomu, co mu (ne)vyhovuje... Tento rok totiž doma nikde nemáme klasický stolní kalendář (nějak mě žádný esteticky neuspokojuje). Místo toho máme designový od Veroniky a každý své diáře. Ale mně nějak pořád chyběly nějaké ty řádky nebo okénka, které bych měla hned na očích a kam bych si mohla zapisovat, na co nesmím zapomenout (upřímně se přiznám, že někdy jsem ten diář prostě líná jen otevřít)...

...a tenhle jsem okoukala u Marti. Nakopl mě tento článek a já si vzpomněla na její úžasný mramorový kalendář a musela si udělat svůj ;-). Tak máme pěkně okénka na každý měsíc a už si můžeme zvesela psát, kdy je třeba jít k zubaři, kdy co zaplatit a tak dále a tak dále... 








8 komentářů:

  1. Myslím, že řešit kalendář v létě je naprosto v pořádku :-) Alespoň pro mě ano. Zrovna dneska ráno jsem byla v tiskárně a řešila kalendáře 2016 :-))) A nejen je, už pomalu připravuju i diáře, které letos na prodej určitě budou. Vlastně byly i loni, ale prodávala jsem je jen na vernisáži nebo těm, co si o diář napsaly. I tak jsem jich prodala 25 ks, takže letos budu připravena! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já loni ten Tvůj tak chtěla! Byl skvostný. Pak jsem objevila diáře dle vlastního návrhu u Anýzovky, tak máme ty (a přidání fotek do diáře jsem odkoukala od Tebe;-) ). Tak to se na ty Tvé letošní moc těším (už se nenechám odradit)!
      V.

      Vymazat
  2. Skvělý....že je to praktické? A děkuji :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to boží! Přesně to jsem potřebovala... Já děkuju za inspiraci (nejen tuhle ;-) ).
      V.

      Vymazat
  3. Moc hezký! Já mám delší dobu potřebu zřídit nějaký papíry na týdny, kde bych měla napsaný úkoly a rozloženej úklid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já když si tohle napíšu, nikdy to nedodržím (a bylo by tak krásné, kdyby jo). Asi bych si musela vedle ještě napsat seznam, co bude za trest, když to nesplním ;-)
      V.

      Vymazat
  4. Veru, kalendář je to parádní! Moc mu to u vás sluší :))

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.