úterý 4. srpna 2015

THE JOY OF SMALL THINGS...

...asi mi dá spousta lidí za pravdu, když řeknu, že největší radost bývá z věcí nečekaných (byť jsou to třeba jen maličkosti). Mně za poslední dny udělal velikou radost krásně napsaný dopis na přání od Ylvy Skarp, který byl plný milých slov. Poslala mi ho Veronika jako poděkování za mé výrobky, které u mě vyhrála. A pohledy, jež jsem si moc přála, jsem zase dostala navíc s balíčkem od jejich autorky, Šárky. Ještě nesmím opomenout úžasné černobílé pruhované kartonové boxy, které jsem si přivezla z nedávné fantastické několikadenní návštěvy u přátel (děkuju, Lenuško :-*) a do nichž si chci uschovat všechny své milované dekorace. Předtím ale ještě musí proběhnout selekce, takže o nich někdy příště...







4 komentáře:

  1. Pěkné zákoutí! Jsem zvědavá, kam ubytuješ plakáty :-))) Už máš vymyšlené místo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, mám!!! A bude to právě jinam než obvykle dávám. Je to místo ještě neobsazené a dlouho jsem hledala, co by se tam hodilo, tak moc doufám, že jsem našla! Jsem sama taky moc zvědavá ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Milá Veru, to je od Tebe milé! :)) Mám velkou radost, že Tě přáníčko potěšilo. Amálka miluje ty magnetky s ptáčky, dneska je ukazovala babičce a pak dědovi a spolu všechny, kdo k nám přijdou, zkoušíme, zda ptáčky znají, je to pěkná sranda... :) Kdyby byly v budoucnu u Tebe další druhy na výběr, dej nám určitě vědět, rozšířili bychom si sbírku. ;) Pa a krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Veru, tak to mám opravdu radost! U nás jsou taky v oblibě :-). Určitě na vás budu myslet a až se mi naskytnou nějaké další vhodné druhy, zase vám pošlu! ;-) Mějte se moc krásně!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.