úterý 25. srpna 2015

THINKING ABOUT GIFTS...

...poslední dobou docela přemýšlím o dárcích. Ani ne tak o těch pro sebe (o nich totiž přemýšlím neustále ;-D), jako spíš o těch pro druhé. Všimla jsem si totiž, že při vybírání a vymýšlení dárku pro někoho jiného, jsem ovlivněná tím, co se mi líbí nebo co bych sama chtěla. Aniž bych si to nějak výrazně uvědomovala. Došlo mi to teprve nedávno. Už několikrát jsem některého ze svých blízkých obdarovala něčím, co jsem si přála pro sebe, a vůbec jsem při tom neřešila, jestli je to také jeho přání. Vlastně často ani netuším, co by si ten dotyčný opravdu přál. A možná díky tomu vždy nakonec vyberu něco, co by se líbilo mně. Asi to jinak neumím...

...proto jsem s obrovským nadšením uvítala projekt dejmidarek.cz, který jsem zaregistrovala asi před rokem a půl. Okamžitě jsem si začala postupně skládat svůj wishlist a zkoušela přemlouvat své kamarády a blízké, aby se také přidali. No, u většiny z nich na to stále čekám. Nejspíš netuší, jak moc by mi pomohlo znát jejich přání. Navíc by konečně dostali to, co opravdu chtějí ;-)...

...samozřejmě se mi také moc líbí všelijaké tipy na dárky (často velmi originální), které jsou přidávány každý den, a hlavně kolekce od blogerů, designerů a jiných známých osobností. I já jsem si tisíckrát v hlavě představovala, jakou kolekci bych poskládala já. A tohle přání se mi splnilo, když mě nedávno kontaktovala Iri s tím, zda bych pro dejmidarek.cz navrhla svou kolekci oblíbených předmětů. Rozhodla jsem se, že v ní budou hlavně produkty od českých tvůrců, které obdivuji a kterým tímto vzdávám hold...

...a sem ještě přidávám několik mých dlouhodobých přání (to už nejsou žádné drobnosti), na které se snad jednou dostane...

...polštář od By Nord s detailem peří (zdroj)...

...mramorové povlečení, toto je od ferm LIVING (zdroj)...

...ještě jednou ferm LIVING, tentokrát šedý drátěný koš s dřevěným poklopem (zdroj)...

...a sada od Design Letters tvořená konvičkou, mlékovkou, dózou na cukr a hrníčky "X" a "Y" (zdroj)...


2 komentáře:


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.