pondělí 21. září 2015

AS A BOOK...

...vypadá to jako kniha, ale není to kniha... je to krabička! (Velké překvapení, že jsem jí neodolala.) Během Dnů Marianne jsem zabrousila do sekce novinek na Nordic Day a objevila tam úplné skvosty od House Doctor, třeba oboustranný balicí papír nebo podložku s klipsem nebo mramorovanou mističku nebo tuhle úžasnou krabičku na poklady. Hodí se mi parádně, něco takového jsem sháněla pro svou sbírku pohlednic...

...pozorný čtenář si asi všiml, že mé diy-radosti poslední dobou nahradily spíše radosti nákupní. To proto, že jsem nastoupila po mateřské zpět do práce (za katedru) a to nakupování je přece jen rychlejší. I když se stále snažím nějaké drobnosti tvořit, výsledek se dostaví nejspíš až za čas. A aby se mi tolik nestýskalo po prázdninách, připomíná mi je ve volných chvílích poslední číslo magazínu Soffa...







4 komentáře:

  1. Veru, ty sbíráš pohlednice? To je paráda a je mi velkou ctí, že tam vidím i tu svoji :-))) Přeji příjemný start v pracovním procesu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, no, sbírku jsem se rozhodla založit teprve nedávno, mám zatím asi 50 kousků. Baví mě, že si je můžu různě vylepovat po bytě, dávat do rámečků, měnit podle nálady anebo třeba některou z nich udělat radost někomu jinému. Z těch od Tebe jsem měla radost ohromnou, protože to bylo fakt překvápko a hlavně to jsou zmenšeniny Tvých plakátů, které se mi tolik líbí. :-) Děkuju za přání a návštěvu!!!
      V.

      Vymazat
  2. Tak ta je krásná! Jak jsem jí mohla přehlídnout? děkuji za tip Veru!

    Měj se krásně.

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni natrefila úplnou náhodou, skoro bych si jí hned nevšimla. To jsem ráda, že Tě zaujala, je to podle mě opravdu skvost!
      Měj se také moc fajn! :-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.