sobota 17. října 2015

WASHI LOVE...

...kdo by je nemiloval! Protože mi pomalu docházela zásoba washi pásek, objednala jsem novou várku. A polepit s nimi čajové svíčky jsem chtěla už dlouho... taková pinterestová blbůstka, kterou každý zná, ale vážně moc efektní. Obzvlášť dobře vypadají washipáskové svíčky v různých skleničkách (parádní skleničky jsou od Opočenského jogurtu) či skleněných svícnech. Takže obsah krabičky odhalen, svíčky je v těchto dnech opravdu potřeba mít po ruce...

...tyhle dny šediváky nemám moc ráda (kdo by taky jo). Teda měla bych, kdybych je mohla celé prospat. Jenže nemůžu a o to víc energie mě stojí donutit se k nějaké akci. Tak se ji snažím dobít vytvářením jakési atmosféry pomocí dekorací a svíček a vymýšlením a zapisováním si alespoň jedné věci, která mi každý takový den udělá radost. Když si zrekapituluji tento týden, musím uznat, že to s těmi šedivými dny nakonec nebylo tak špatné. Rozsvítily mi je například: stále nové a nové hlášky mé dcery (děti zaberou vždycky), razítko s Krtečkem, které jsem objevila při nahodilém brouzdání po papírnictví a se kterým jsme vesele "protiskaly" jedno odpoledne, opravdu velké překvapení od jedné z mých spřízněných duší (pochlubím se), pozitivno od naší paní učitelky jógy, hrst kaštanů nasbíraná při páteční cestě z práce...







Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.