neděle 29. listopadu 2015

GIVEAWAY II...

...máme tu začátek adventu, jednoho z nejkrásnějších období v roce, kdy většinu měst a i těch nejmenších vsí právě rozzářila různorodá světýlka na stromcích a v oknech, ve spoustě domovů se zapálily první svíčky na adventních svícnech a věncích a lidé si začínají vánočně zdobit své domovy. Také u nás to propuká a já hlavně přemýšlím, jak letos nazdobit vánoční stromeček. Líbily by se mi třeba geometrické vzory nebo špetka batiky, ale protože má stromeček potěšit hlavně naši dceru, která se na něj moc těší, přikloním se spíše k něčemu, co bude lahodnější dětskému oku, čili k přírodě. A tak nejspíš jako loni opráším ptáčky a přidám i barvené a nejspíš asi i nějaké to pírko...

...s láskou totiž vzpomínám na to, jak vždy vypadal náš vánoční stromeček, když jsem byla malá. Neměl žádný "styl", neřešilo se, jestli bude v tónech stříbrnomodrých nebo červenozlatých, byl plný čokoládových sladkostí, barevných "pocukrovaných" skleněných ozdob a světýlek a byl jednoduše nejkrásnější na světě. Věřím, že to tak má každý, že ten "jeho" stromeček je ten nej. A proto jsem se rozhodla nachystat malou giveaway pro všechny (oficiální i neoficiální) čtenáře mého blogu, abych se od nich dověděla, jaký je ten jejich "nej" stromeček a jak letos budou zdobit. Proto všichni vy, kteří máte chuť a líbí se vám mé výtvory (o něž se soutěží), potěšte mě svým komentářem a pochlubte se, jaký budete mít letos stromeček. Na Mikuláše (přesněji 5. prosince) vylosuji dva z vás, které v následujícím týdnu obdaruji vámi vybranou sadou mých ozdob...

...do komentářů není třeba psát kontakt, stačí 5. 12. sledovat můj blog a v případě výhry se mi ozvat na mail. Jako výhru dávám na výběr jednu ze sad ozdob na fotografiích níže (sada obsahuje vždy 3 kusy ozdob) nebo jednu ze sad, které znáte z dřívějška, tedy ptáčci barevní či černobílí, peříčka anebo sada korálků s motivem sýkorek nebo hnědých ptáčků, na které jsem znovu sehnala ubrousky ;-) (sady korálků jsou po 5 kusech). Výherce snad ozdoby potěší a třeba se pak u někoho objeví i na nějaké té vánoční větvičce nebo dokonce stromečku ;-). Budu se těšit na vaše inspirativní komentáře!



Sada kulatých ozdob "hvězdičky"


Sada "šišky" - různé tvary

Sada kulatých ozdob "vločky"



Sada kulatých ozdob "norský vzor"

Sada kulatých ozdob "chevron"

Sada oválných ozdob "batika"

9 komentářů:

  1. Anonymní11/30/2015

    Zdravím Vás Veroniko,
    jsem první v soutěži? To je ale dilema:) Peříčka...nebo vločky...nebo ptáčky, i když je od Vás už máme. Nechala bych to na Vás.
    Teď už jen to štěstí, abych vyhrála.
    Krásný a pohodový advent Vám přeji.
    Veronika V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Veru,
      třeba budete jediná a budete brát výhru za dva - to už potom to rozhodování nebude tak těžké ;-).
      Děkuji za komentář a krásný advent i Vám!
      V.

      Vymazat
  2. Ahoj Veru, moc se mi líbí Vločky :) Do letošní výdoby by se mi moc hodily! Brzy o tom napíšu na blogu, ale již můžu prozradit, že naše výzdoba bude stříbrná, bílá, černá a šedá! Snad se mi to povede tak, jak mám v plánu :)

    Měj se krásně!

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teru, děkuju! To jsou barvy i dle mého gusta ;-), už se moc těším na Tvůj článek! Měj se taky moc krásně!
      V.

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, mně se moc líbí ty ptáčkové korálky! Ale nemohu se rozhodnout, jestli víc ti hnědí nebo sýkorky, oboje jsou moc pěkné :))
    Jinak letošní ozdoby u nás doma budou nejspíš v bílých tónech stejně jako vloni. Na štědrý den jezdíme k babičce a tam máme stromek v červeno-slaměné kombinaci a je taky moc krásný :))
    Krásný advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuju! Je to, jak píšeš - každé zdobení má své kouzlo :-). Krásný advent i Tobě!
      V.

      Vymazat
  4. Ahojí, tak jak píšeš, že v tvém dětství stromeček neměl styl, tak takový si pamatuji od doby, kdy jsem se narodila a protože stále žiji s rodiči (24) musím ho každoročně ozdobit baňkami již snad po prababičce různých barev a stylů, něco vyrobené na základce po bráchovi a mě, ale mě se to i líbí! jen jsem dříve dávala takové ty "huňaté řetězy", tak ty už nevytahuji! a v pokojíku si již jedu po svém na větvičce, takže jakkákoliv ozdobička by mě potěšila, protože se snažím vyrábět z papíru, ale výsledek no...ale ostatně je to pro mé oko a já jsem šťastná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, to je přesný - dokud jsem bydlela ještě u našich, taky jsem zdobila stromeček výhradně já a dodnes mám k těm ozdobám nostalgický vztah :-). Děkuju za Tvůj komentář, moc mě potěšil!
      V.

      Vymazat
  5. Ukončuji soutěž, případné pozdější komentáře už nebudou do soutěže zařazeny. Všem zúčastněným ještě jednou moc děkuji!
    V.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.