středa 27. ledna 2016

CHANGES IN DECORATIVE COSMETICS...

...v mé snaze věci postupně "odlehčovat" tentokrát padl los na řasy. Došlo k tomu jednoduše proto, že mi došla zásoba řasenek a bylo potřeba pořídit novou. V návaznosti na svůj kosmetický plán jsem chtěla vyzkoušet něco trošku jiného, než jsem doposud používala, čili "přírodní" řasenku. Napoprvé jsem zvolila extra černou řasenku od Lavery...

...pokud bych ji měla zhodnotit, tak řeknu, že po běžných řasenkách (nejčastěji jsem používala různé druhy od Avonu) je to jednoznačně změna, něco úplně jiného. Tu změnu teď nemyslím ani v dobrém, ani ve zlém, řasenka je prostě jiná a musela jsem si na ni zvyknout. Řekněme, že řasy nejsou zrovna to, co by se na mém vzhledu dalo obdivovat (o to víc závidím těm, kterým bylo v tomto směru bohatě naděleno), takže když nic jiného, jsem zvyklá si řasy zvýrazňovat, protože jinak nejsou ani dost dlouhé, ani příliš husté a ani výrazně tmavé. Co s nimi tedy dokázala řasenka od Lavery? Jednoznačně je umí pěkně obarvit načerno, to se musí nechat. Je opravdu lehká a jemná, takže má člověk pocit, že řasy namalované ani nemá (i pokud nanesl více vrstev). Tím pádem ale toho už o moc víc s hustotou a délkou řas nenadělá. Jsem zvyklá používat kleštičky na řasy, takže v kombinaci s nimi mám potom zvýrazněné oči ke své spokojenosti. Myslím, že pro toho, kdo má dostatečně dlouhé řasy, ale světlé, je tato řasenka opravdu šikovná. Já ještě budu hledat dál. A na ty své "neslané, nemastné" ;-) řasy chci navíc vyzkoušet ricinový olej, který by měl způsobit jejich regeneraci a zahuštění...

...a na závěr svého kosmetického okénka bych chtěla poděkovat Veronice z Where Tigers live..., která mě svými úžasnými kosmetickými příspěvky přivedla a inspirovala k tomu, abych drobné či větší změny ve svém životě prováděla nejen v rámci bydlení, ale také třeba právě v používání jiné kosmetiky, než na jakou jsem byla zvyklá. Řasenku jsem pořizovala v obchodě naturals.cz, kde si při nákupu můžete navíc objednat nějaké další vzorečky s přípravky, na které jste zvědaví. Já budu od Lavery ještě zkoušet Matující vyrovnávací krém a Regenerující tělový krém s bio brusinkou. A abych v těch kosmetických změnách nejela sama, pořídila jsem kosmetický balíček i té své princezně...





Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.