čtvrtek 21. ledna 2016

NEWS...

...také bych se chtěla pochlubit s dárky od Ježíška ;-). Vlastně jsem dostala "jen jeden", ale zato velký, a pár drobností, které mi také udělaly velikou radost. Tím hlavním byl nový telefon s několika doplňky. Překvapivě jsem si nevybrala iPhone, a dokonce ani žádný nejnovější typ, ale zůstala jsem věrná značce, od které jsem měla telefony vždycky. Zda jsem udělala dobře, nedokážu samozřejmě úplně posoudit, ale jsem spokojená. Takže novinkou u mě je, že mám konečně vytoužený účet na instagramu (ano, doteď jsem neměla smartphone;-) )...

...no, a jednou z těch zbývajících drobností je úžasná knížka, kterou jsem si přála poté, co jsem si přečetla recenzi na blogu u Evči. A tak se každý večer ohromně těším do postele a královsky se před usnutím bavím...

...a stromová prostírání od Báry jsem si nadělila sama ještě před Vánoci, nešlo je nemít...





2 komentáře:

  1. Jé, Veru, tak doufám, že se bude knížka líbit! Film byl taky fajn, ale knížka je knížka :))
    Já mám taky Nokii, jeden z prvních smartphonů, takže ještě se starým operačním systémem a nefungují mi tam skoro žádné aplikace. Ale píše smsky a volá, tak jsem spokojená. :)) A obal na mobil je super! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zatím jsem z knížky nadšená a doufám, že budu až do konce ;-). Telefon jsem také vždycky brala hlavně jako prostředek k telefonování a psaní smsek, internet a spol. už je pro mě taková přidaná hodnota a na nějaký větší hraní si s ním stejně nemám moc čas ;-). Děkuju za návštěvu, měj se krásně!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.