sobota 7. května 2016

VETERAN CARS...

...po delší době zdravím všechny své milé čtenáře, nějaký čas jsem teď stíhala jen práci a domácnost (a z toho opravdu jen to nejnutnější) a zbytek času, který bych mohla věnovat nějaké nadstavbě v podobě tvoření, pořizování malých radostí, focení a blogování jako obvykle, jsem tentokrát raději vyplnila spánkem, o který si mé tělo říkalo, a já se rozhodla ho poslechnout. A protože můj blog by měl být hlavně o našem domově a jeho malých i větších proměnách, nebylo vlastně o čem psát, na změny nebyla energie...

...ani dnes se můj článek nebude týkat domova (i když - kdo chce, souvislost si najde), ale spíše jednoho našeho velkého snu. S partnerem sdílíme lásku ke starým automobilům a moc by se nám líbilo jednou si nějaký pořídit, zprovoznit a zrenovovat (to by byl tedy úkol hlavně pro partnera). Prozatím je jezdíme alespoň obdivovat do kempu Křivonoska (nedaleko ČB), kde se každoročně pořádá jejich přehlídka a rallye, a vždycky vybíráme, které auto by nám slušelo, a už se skoro vidíme, jak s ním brázdíme české kraje...

...i na majitelích těchto aut je vidět, jak si dokáží lásku k veteránům užít naplno, je to jejich životní styl. Některá auta jsou uvnitř zařízená téměř jako pokojíčky, mají krásně potažená sedadla, někdy koberečky, vzadu různé kufříky a proutěné koše, v jednom z nich jsem dnes dokonce zahlédla na palubní desce spolujezdce skleněnou vázičku s živými květy lilií, nádhera. Mnoho lidí bývá i dobově oblečeno, jedna dáma, řidička, měla třeba krásnou úzkou béžovou sukni pod kolena, hnědý svetřík, klobouk a červená stuha na něm spolu s páskem jí dokonale ladila s barvou auta, boží. Ta atmosféra prostě nemá chybu...







1 komentář:


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.