čtvrtek 16. února 2017

CZECH NEWS FOR KIDS...

...v pokojíčku toho máme hodně nového (nejen díky miminku, ale i díky Vánocům a svátku, který má dcera v listopadu - a to nás brzy čekají ještě její narozeniny!) a tím pádem to tam jde poskládat čím dál hůř tak, aby to (aspoň, když je uklizeno) lahodilo mému oku. Nechci ale upřednostňovat své ambice před tím, po čem má dcera touží (i já jako malá milovala růžovou a kýče), takže se snažím jejím přáním vyhovět (a jestli mi někdy přijde domů s tím, že chce růžového poníka, tak ho mít holt bude ;-D)...

...zatím nás ale takovéhle věci kupodivu celkem míjí (Ledové království se nám nějakým záhadným způsobem vyhnulo) a dceru pořád nejvíc ze všeho baví knížky a zvířátka. Její přání k Vánocům mě celkem překvapila - jako hlavní chtěla Člověče, nezlob se, vlka a pavouka. Pavouka jsme zatím odložili na neurčito (protože z toho, co jsem našla na internetu, mi běhal mráz po zádech, to raději toho poníka!). Ale i s vlkem byla celkem potíž, plyšových vlků je totiž celkem málo :-). Zabrousila jsem tedy na Fler a objevila velmi milou a ochotnou paní, která šije pod značkou Arisdar úžasné hajánky pro děti a mezi nimi byl i náš vlk. A protože svět je malý, ukázalo se, že paní bydlí nedaleko od nás, a tak mi vlka dokonce osobně dovezla. Dcera z něj měla velikou radost a že má hajánek čestné místo u ní v posteli, jsem ukazovala už tady...

...další české zvířecí hračky jsou také z "Fleru" a pořídila jsem je díky tipu Marti. Jedná se o dřevěná zvířátka vyrobená v chráněné dílně Rolnička v Soběslavi. Jsou boží, po něčem takovém jsem pátrala dlouho a tímto Martině ještě jednou moc děkuju za velký objev! Těší mě, že se i u nás dají pořídit kvalitní a vkusné hračky a nemusí být ani příliš drahé...






8 komentářů:

  1. Veru děkuji za tip, hajánci jsou boží :)
    Krásný zvířátka si vybrala jsou fakt šikovní z Rolničky
    pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem Marti, ráda, že jsem Ti mohla dát tip za tip ;-D. Na Rolničku jsem znovu koukala a zase bych si tam vybrala další, mají to fakt boží a za super ceny ;-)
      V.

      Vymazat
  2. Jé, super, děkuji za tip. Asi pořídím Stelince k svátku. Zvířátek není nikdy dost! :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Zvířátka neuškodí v jakémkoli množství :D. Není zač a děkuji za návštěvu ;-).
      V.

      Vymazat
  3. Ahoj Veru, ta zvířátka jsou opravdu BOŽÍ, ta panda, oslík, všechno!! :) Díky za tip, musím objednat Rózince, taky jsem podobné hledala. ;) Krásný víkend, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, myslela jsem na vás a říkala si, že vám by se taky zvířátka mohla líbit ;-). Tak to jsem ráda ;-). Taky přeju krásný víkend!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.