čtvrtek 16. března 2017

PLACEMATS...

...v návaznosti na můj předchozí článek bych chtěla říct, že na Nordic Day nechodím jen utrácet, ale často se tam také inspiruji k nějakému vlastnímu diy. Věci tam mají opravdu krásné, člověk by pro spoustu z nich rychle ztratil hlavu, ale je mi jasné, že ne každý a ne vždy si to může dovolit. Co se týká dekorací, často stačí dobrý nápad. A takový jsem tam našla právě na začátku týdne... 

...v novinkách se objevily výrobky od Fine Little Day s jejich oblíbeným motivem stromečků - utěrky, plátěné tašky a prostírání. Já se zastavila zrovna u toho prostírání, je to totiž "jen" zalaminovaný papír. Bože, jaký to objev!!! Hned mi prolítlo hlavou, že něco takového si můžu vyrobit za pár kaček. A pak už jsem jen po dva večery velice primitivně zkoušela něco vytvořit na počítači a dnes s tím utíkala do copy centra, kde jsem si své výtvory nechala vytisknout na papír o vyšší gramáži ve formátu A3 a zalaminovat... 

..."vytvořila" jsem zatím na zkoušku dva motivy - půlměsíce a "origami" lišky (ehm, dcera tvrdí, že jsou to kočky, tak nevím... asi jsem dělala lišky a vyšly z toho kočky ;-D). Prostírání můžeme používat nejen při stolování, ale i jako podložky na různé tvoření v pokojíčku (kreslení, malování, práci s modelínou atd.). Napadá mě spousta dalších tipů na podobné prostírky - mohou se nechat zalaminovat třeba fotky, pěkný balicí papír, obrázek dítěte, vlastní obraz... 

...pokud někoho laminované prostírání nadchlo stejně jako mě a neplánuje pořídit si to krásné stromečkové, může klidně použít některý z mých motivů, nabízím je volně ke stažení...







...tužkovník a krabička jsou také diy - zdobila jsem je kdysi ubrouskovou technikou a jsou už značně omšelé ;-

...půlměsíce...

...kočkolišky...

10 komentářů:

  1. Moc hezké a bàječný nápad:) Kolik, že má tvůj den hodin ? Určitě víc než-li ten můj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi... Přijď se zítra podívat na tu hromadu nevyžehlenýho prádla a prach na nábytku... Mně to děsně nadchlo, tak jsem to musela zkusit, už se zase uklidním ;-)... Každopádně moc děkuju :-*
      V.

      Vymazat
  2. Mne se moc libi ty pulmesice! Napad na laminovani je dobry ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, půlměsíce vypadají opravdu moc hezky, jsem z nich nadšená ;-). Děkuju!
      V.

      Vymazat
  3. No jo, vzdyt jo, zalaminovat!!! Tak to me nenapadlo. Uzasny napad, Veru. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky jsem si říkala, že mě to hned nenapadlo! ;-) Moc děkuju za návštěvy, měj se krásně :-*
      V.

      Vymazat
  4. Veronika super nápad. Je to taký dobrý nápad, že použijem takú svoju frázu, treba si to dať patentovať. Príjemný deň prajem. Čo by som si tak dala zalaminovať.....? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za takovou pochvalu! No, ale patentovat by si to měli Fine Little Day, od kterých jsem to okoukala ;-D. Laminování je vůbec super věc, že? Mějte se krásně a děkuji za milé návštěvy!!!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.