úterý 5. září 2017

THE REST OF THE BEDROOM...

...z "ložnice" už nám zbyla jenom postel a jeden noční stolek. A vestavěná skříň na oblečení vlastně (jestli se to teda taky počítá). Zbytek místnosti už okupují dcerky ;-). Ale k několika změnám (od doby, kdy jsem psala o ložnici naposledy) tu došlo...

...nad postel nám přibyla Ikea polička, na kterou bych si chtěla vystavit fotky těch našich dvou lásek. Než tomu tak bude, dala jsem na ni zatím jeden plakát od Báry v klip-rámu (alespoň jeden ze tří, které byly diletantsky přilepené na zdi washi-páskami)...

...naopak ubyl (jak už jsem zmiňovala) jeden noční stolek - ten můj. Moc věcí jsem v něm naštěstí neměla, jen nějaké šperky, kosmetiku a právě rozečtené knihy. Díky debordelizaci a postupnému minimalizování se pro ně našlo místo jinde. Rozečtené knížky jsem uklidila zpátky do knihovny, protože ve stolku ležely bez povšimnutí už víc než rok. Nechala jsem si na dočtení jen jednu a tu jsem přesunula sem v naději, že po ní snad sáhnu po večerech častěji místo tupého zírání na tv nebo brouzdání po netu. Uvidíme. Kosmetiku jsem přesunula k ostatní do koupelny, už se mi téměř všechna vejde do koupelnové skříňky, neuvěřitelné! A šperky se vešly do skříně s oblečením, kde ještě stále třídím a ubírám. Díky tomu se zjednodušil proces úpravy mého zevnějšku, když se někam chystám - dojdu si tak už jen do skříně a do koupelny a přehrabování se v nočním stolku odpadlo...

...ještě bylo potřeba vyřešit, co s lampičkou. Protože byla skleněná, nechtěla jsem ji nechávat na zemi, aby ji jedna z dcer nerozbila a nepořezala se o střepy. Nakonec jsem si ji prozřetelně rozbila sama ;-D. A tak máme od rodičů zapůjčenou provizorní na klips. Je za něj připevněná na poličce, která se momentálně hodí i na odkládání důležitých věcí, jež u sebe potřebuji mít v noci. Jako třeba mobil. Kvůli budíku, samozřejmě...






6 komentářů:

  1. Anonymní9/05/2017

    Bárine fotky sú aj mojou láskou a veľkou!
    Začala som Klapkou z turbíny, pokračovala ,,stoličkami,, a ,,kreslami,, a tiež má muž plagáty z tohto jazera.
    Túto mám ako pohľadnicu, všetky ,,jazerné,, má muž v pracovni:-)
    A prestieranie a vankúš mám tiež, samozrejme:-)
    Pozor, páska mi jeden plagát zničila.
    Jemné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, vím, však se u Báry občas potkáváme ;-). A ano - s washi páskami jsem to na začátku nevyřešila nejlépe, také mi nešly sloupnout, takže jsem je tam radši nechala a jen odstřihla po okrajích. Co se dá dělat... Moc děkuji ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Krásné, tam se musí spinkat! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda! Obzvlášť když se tam sejdeme všichni čtyři (a to bývá několikrát do týdne) ;-D...
      Děkuji za návštěvu ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Hezka a cisat loznice, myslim i ti, ze tam neni milion zbytecnosti. Obraz je urcite dobra volba. M.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.