úterý 10. října 2017

AUTUMN DECO NO.2...

...dostala jsem dvě dekorační dýně, a tak jsem si s nimi vytvořila v obýváku nové podzimní zátiší. Krabičku na rozečtené časopisy a knihy jsem kvůli nim přetřela  na šedo, aby vedle ní dýňky pěkně vynikly. Také jsem přidala víc polštářků pro větší útulnost...

...tohle moje zákoutí se snažím pravidelně udržovat a obměňovat (většinou, když uklízím), je to taková oáza, ke které se upínám, když to tady zrovna moc "obývákově" nevypadá. On je vůbec často náš obývák cokoli jiného, jen ne právě ten obývák ;-). Vícekrát slouží jako herna, jídelna a někdy taky jako noclehárna. Občas je mi z toho ouvej, ale pak si říkám, že přece o tom ten náš život je a přece jenom slovo obývák není nadarmo odvozeno od slova obývat, tak proč z něho dělat výstaviště ;-)...

...takže naproti mému koutku má zase koutek naše nejmenší, a protože čas utíká a místo povalování si raději stoupá a v lecčems se ráda kutá, vyměnila jsem polštářky za kuchyňku a máme ji teď tady. Malá si s ní s oblibou hraje. Objevila, že miska, která představuje dřez, se dá hezky odklopit a do skříňky pod ní se dají perfektně naházet všelijaké věci (dvířka totiž otevřít ještě neumí, jsou na magnet a jdou docela ztuha, i té starší jsme je dlouho museli otvírat my). Abychom měly (my dvě) ty koutky v podobném duchu, vyhrabala jsem svou starodávnou handmade dekoraci - černobílé ručně šité dýně ze zbytků a přenechala jí je na hraní...








2 komentáře:

  1. Veru, máte krásné koutky, obě dvě! Užívejte si krásný podzim! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Evi, myslím, že takhle jsme obě spokojené ;-). Přeji Ti příjemný návrat do zdejší podzimní reality ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.